Judon perusteet -koulutus /Kankaanpää

Kankaanpäässä järjestetään Judon perusteet- koulutus 27.-28.10.2018. Kouluttajana Kimmo Kallama. Koulutuskutsu ja ilmoittautuminen Suomisportissa täällä.

Judon perusteet on Judoliiton koulutusjärjestelmän I-tason koulutus, ja se on tarkoitettu ns. judokan ensimmäiseksi koulutukseksi, jolla pyritään antamaan judokoille valtakunnallisesti samat perustaidot ja -tiedot judon historiasta, periaatteista, erilaisista harjoittelumuodoista, käytöstavoista jne.

Koulutuksen tavoitteena on antaa perustiedot lajista ja sen historiasta, periaatteista ja niiden soveltamisesta harjoitteluun. Kurssi painottuu tatamilla käytäviin harjoituksiin, joissa käydään läpi judon perusasioita. Osallistujan tulee olla vähintään keltavöinen ja 12 vuotta täyttänyt.

Koulutus on la klo 10 - 17 ja su klo 10- 16. Tarkempi ohjelma ilmoitetaan ilmoittautuneille myöhemmin.

Lisätiedot: Kimmo Kallama +358447106102 (koulutuksen sisältö) ja Juha Heinänen +358503241015 (käytännön asiat)

Tapahtumakategoria