Judoliiton Seurajohtaja- ja Seuratoimijapäivät / Porvoo

Syyskuussa järjestetään jälleen Judoliiton Seurajohtaja- ja seuratoimiapäivät. Tällä kertaa paneudumme judoseuroja koskeviin ajankohtaisiin asioihin ja verkostoidumme kauniissa kylpylä-hotelli Haikon Kartanossa.

Judoliitto ja Porvoon judoseura Shirokawa järjestävät Seurajohtaja- ja Seuratoimijapäivät Porvoossa 4.-5.9.2021.

2019 Porissa järjestetty tapahtuma kokosi yhteen seuratoimijoita 16 eri judoseurasta. 2020 ei pystytty kokoontumisrajoitusten takia tapahtumaa järjestämään. Tapahtuma järjestetään tänä vuonna Shirokawan dojolla ja kylpylä-hotelli Haikon Kartanossa. Ohjelmassa seuralle ajankohtaisten asioiden lisäksi myös mukavaa yhdessä oloa.

Kohderyhmä: Tapahtuma on tarkoitettu erityisesti niille judokoille, jotka haluavat kehittää oman seuransa toimintaa, judoseurojen puheenjohtajille, toiminnanjohtajille, hallituksen jäsenille ja muille asiasta kiinnostuneille.

Ohjelmassa mm. seuran uusjäsenhankita, Fitjudo-konseptin demo, koulujudo, Shirokawan esittely. Sisältö tarkentuu.

Hintavaihtoehdot (valitse haluamasi vaihtoehto ilmoittautumisen yhteydessä)

• Perushinta 145 €. Sisältää ohjelman alkaen la klo 14, majoitus (2 hh) ja ruokailut (la välipala dojolla, su aamupala, kokoustarjoilut ja lounas. La illallinen ostetaan lisätuotteena) Kylpyläkäynti ja kuntosali sisältyy hintaan. Kylpylän asiakasmäärää on porrastettu ajanvarauksella ja kylpyläkäynnin kesto on 1,5h. Kylpyläaika varataan ennakkoon ja siitä lähetetään osallistujille erillinen ohjeistus.
  • Osallistumishinta, kun majoitus on 1 hh (muutoin sama sisältö kuin perushinnassa) 205 €
  • Osallistumishinta ilman majoitusta: Sisältää ohjelman alkaen la klo 14, lauantai-iltapäivän välipalan dojolla ja sunnuntain kokoustarjoilut lounaan 65 €. Ei-majoittuvilla ei ole kylpylä- ja kuntosali mahdollisuutta.

Lisätuote: osallistujien yhteinen buffetillallinen 49 € Kartanon Kellariravintolassa lauantaina klo 19:30. Ostettavissa Suomisportissa ilmoittautumisen yhteydessä.

Kylmästä pöydästä:
Vihreää salaattia
Marinoidut herkkusienet
Tomaattia ja mozzarellaa
Marinoitua kasvissalaattia
Katkarapu-Skagen
Kana-Caesarsalaattia
Kotimaista härän paahtopaistia ja pihlajanmarjahyytelöä
Talon leipää ja voita

Lämpimästä pöydästä:
Karitsan paahtopaistia, rosmariinikastiketta (Uusi Seelanti)
Jälkiruoka:
Marjapiirakkaa ja vaniljavaahtoa

Ohjelma alkaa lauantaina klo 14 Porvoon Shirokawan dojolla (Pajatie 5, Porvoo) ja päättyy Haikkon Kartanossa sunnuntaina klo 15:00. Tarvittaessa järjestelemme kyydit Porvoon linja-autoasemalta dojolle (2,8 km), Dojolta Haikkon Kartanoon ja sieltä linja-autoasemalle. Kyydit lähimmältä juna-asemalta, Tikkurilasta, onnistuu myös varmasti.

Majoittuminen ja sunnuntaintain ohjelma on Haikon Kartanossa, joka sijaitsee 6 km Porvoon keskustasta (10 min) ja n. 30 min Helsingin keskustasta, osoite Haikkoontie 114, 06400 Porvoo. Katso lisää haikko.fi.

Ilmoittautuminen viimeistään keskiviikkona 18.8.2021 Suomisportissa täällä

Muista kertoa lisätiedoissa mahdollinen huonekaveritoive ja erityisruokavalio. Kerro myös kyytitarpeesta tapahtuman alussa ja lopussa, sekä ohjelman aikaisiin siirtymiin.

Varusteet
- Liikuntavarusteet: judogi tai muu liikunta-asu dojolle
- Uima-asu kylpylävierailuun.

Alustava aikataulu (muutokset ja lisäykset mahdollisia):

Lauantai 4.9.2021

14:00-17:00 Seuratoimijapäivien avaus, Shirokawan dojo, Pajatie 5, Porvoo.

• Laadukas seuratoiminta aikuisliikkujien näkökulmasta

• FitJudo-demo. Liikkujien varusteena judogi tai muu liikuntaan soveltuva vaatetus.

• Pientä välipalaa

17:00 Siirtyminen Haikon Kartanoon yhteiskyydein, majoittuminen

17:30 Vapaata yhdessäoloa, ulkoilua ja majoittuville kylpylä.

19:30 Yhteinen buffetillallinen Haikon Kartanon Kellariravintolassa, vapaata seurustelua (Pukukoodi: Smart casual)

klo 21:00 Talon ohjelmaa päivän mukaisesti

Sunnuntai 5.9.2021

klo 08.00 Buffetaamiainen majoittuville