Judokan VoimanPolku - Kilpajudokan voimaharjoittelun suunnittelu ja toteutus

Judoliitto ja Judovalmentajakerho järjestävät Judokan VoimanPolku -koulutuksen kerran vuodessa. Tämän vuoden koulutus pidetään 8.-9.4.2017.

Kohderyhmä:  Valmentajat, jotka haluavat kehittää osaamistaan judokan voimaharjoittelussa

Aika: 8.-9.4.2017

Paikka: Varalan Urheiluopisto

Kouluttajat:

• Voimaharjoittelun ammattilainen, fysioterapeutti & VAT Jenni Puputti
  • Varalan valmennuskeskuksen testiaseman päällikkö, LitM Marko Haverinen
  • Akatemiavalmentaja, VAT Tapio Mäntymäki ja
  • Judon fysiikkavalmennukseen perehtynyt LitM Sampo Mälkiä.

Lisäksi urheilijaesimerkkinä maajoukkuejudoka Samuli Viitanen. Liikkuvuusharjoitteluun uutta näkökulmaa tuo PT, TkT Jaakko Marttila

Varusteet: Muistiinpanovälineet, judogi ja sisä- ja ulkoliikuntavarusteet.

Hinta: Judoliiton jäsenet 240€. Judoliiton ulkopuoliset henkilöt 270€. Hinnat sisältävät majoituksen Varalan Urheiluopistolla kahden hengen huoneissa, ruokailut ja opetuksen. Hintoihin lisätään toimistopalvelumaksu 9€. Ilmoittautuessa muista valita oikea osallistujaryhmä. HUOM! KUN ILMOITAT MUKAAN KAKSI HENKEÄ SAMASTA SEURASTA, PÄÄSEE KOLMAS MUKAAN ILMAISEKSI (hinta kolmelta 498€).

Ilmoittautuminen: 11.1.-19.3.2017 osoitteessa  https://rekisteri.sportti.fi/tapu/pub/judo/event.php?id=5902

Mukaan mahtuu 30 ensiksi ilmoittautunutta.

Ennen ilmoittautumista tutustu Judoliiton tapahtumien peruutussääntöihin osoitteessa http://www.judoliitto.fi/judoliitto/hinnasto/
Judoliiton jäsenseurojen jäsenet tarvitsevat ilmoittautumista varten Sportti-ID:n. Mikäli sinulla ei ole Sporttirekisteriin lisätty sähköpostiosoitetta, ilmoittautuminen voi keskeytyä. Pyydä seurasi seurakäyttäjää lisämään sähköpostiosoitteesi Sporttirekisteriin ja tee ilmoittautuminen uudestaan. Muissa ongelmatapauksissa ota yhteyttä liiton toimistoon: toimisto@judoliitto.fi tai 050 3847030.

Ohjelma:

Lauantai 8.-9.4.2017

10–12                   voimaharjoittelun ohjelmointi                                                                                                 Alamutteri MH

12–13                   lounas

13–15                   liikkuvuusosiosta verryttelymalli, nostamisen perusteet                                                        kuntosali JP

15.00                    kahvi ja hedelmät                                                                                                                   kahvila Anna

15.30–17.30         Voimanpolun kokonaisuus, testiliikkeet, voimakeskuskokonaisuus                                       kasa  JP

17.45–18.15         päivällinen

18.30-20               luento lajivoimaharjoittelusta: käytännön kokemukset + teoria                                            Alamutteri TM, SM

20–21                   mahdollisuus saunaan                                                                                                         päätalon saunat

Sunnuntai 8.-9.4.2017

8.00                      aamiainen