Graduoijakoulutus 7.9.2019 /Tampere

Judoliiton vyökoekomissio järjestää Graduoijakoulutuksen Tampereella 7.9.2019 liittograduoinnin yhteydessä

Kohderyhmä: Kurssi on tarkoitettu tuleville ja nykyisille seuragraduoijille, vyöarvovaatimus vähintään 2. Kyu. Katso lisätietoa graduointioikeuksista vyökoekomission sivuilta.

Aikataulu: Koulutus alkaa la klo 11.00 liittograduoinnin seuraamisella ja analysoinnilla. Graduoinnin jälkeen on lounastauko, jonka jälkeen luento- ja tatamiosiot.

Varustus: Muistiinpanovälineet ja judogi. Koulutussuoritusmerkintä tulee tapahtuman jälkeen Suomisportiin, mutta ota myös judopassi mukaan, jos haluat siihen kouluttajan kuittauksen.

Kouluttajat: Mika Haapalainen ja Peter Sandell /vyökoekomissio

Hinta ja ilmoittautuminen: 60 euroa sisältää opetuksen ja sähköiset koulutusmateriaalit. Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä Suomisportissa. Kurssille mahtuu 30 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Ilmoittautuminen viimeistään tiistaina 3.9. Suomisportissa täällä. Ilmoittautumisen voi tehdä joko osallistuja itse tai seurakäyttäjä. Katso Judoliiton koulutusten peruutusehdot täältä. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen sinulle lähetetään ennakkotehtävät.

Paikka ja aika: Nääshalli, judosali, Näsuijärvenkatu 8, klo 11:00-18:00.

Lisätietoa: mika.haapalainen@eduouka.fi

Tervetuloa!