Alle 18-vuotiaiden valmennusleiri, Pajulahti

Tervetuloa Alle 18-vuotiaiden valmennusleirille Pajulahteen, Nastolaan. (Ent. B-juniorit eli vuonna 2013 tähän ikäryhmään kuuluvat 1996-1998 syntyneet)

Leiri alkaa torstaina 24.10.2013 klo 18.00 judoharjoituksella ja päättyy sunnuntaina 27.10.2013 klo 12.00. Torstain judoharjoituksessa suoritetaan uudelleen testileirillä tehty judotesti tatamilla, joten suunnitelkaa viikon harjoittelu niin että olette torstai-iltana palautuneessa tilassa (voit siis keventää keskiviikon harjoittelua). Leiriohjelma liitteenä. Leirillä keskitytään lajiharjoitusten lisäksi pohjan rakentamiseen lajiominaisuuksia unohtamatta. Leiri on peruskuntoleiri ja leirin yhtenä teemana on voimaharjoittelun keinot. Ota mukaasi judogin lisäksi sekä sisä- että ulkoliikuntaan sopiva varustus sekä uimavarustus.
Leiri on tarkoitettu vuonna 2013 Kadetteihin eli U18 ikäryhmään kuuluville (s. 1996-1998).

Leirille tultaessa on pyrittävä olemaan parhaassa mahdollisessa harjoitteluvireydessä. Sairaana, loukkaantuneena tai toipilaana ei leirille tule osallistua. Viikonlopun leirille valmistautuessa alkuviikon voi harjoitella normaalisti, keskiviikon harjoittelua voi hieman keventää. Täysin terveitä päiviä tulee olla ennen leirin alkua useampi. Tällä varmistetaan turvallinen harjoittelu, sekä se, että taudit eivät pääse tarttumaan muihin urheilijoihin.  Tarvittaessa ole yhteydessä valmentajaan.

Leirin hinta: Koko leiripaketin hinta torstain päivällisestä sunnuntain lounaaseen sisältäen myös iltapalat Pajulahdessa on 156 € (<17v.) ja 173,70 € (>17v.), sisältäen ryhmämajoituksen, harjoittelun ja ruokailut. Pelkkä harjoittelumaksu ilman majoituksia ja ruokailuja on 18 €/vrk.
Huom! Myös päiväkävijöiden on ilmoittauduttava vastaanotossa! Pajulahden urheiluopiston leirien kustannukset laskutetaan Judoliiton toimesta. Judoliitto lähettää laskut aina poikkeuksetta suoraan urheilijalle. Laskuihin lisätään 9 euron toimistopalvelumaksu. Leiriä ei voi maksaa paikan päällä eikä Pajulahden urheiluopisto lähetä laskuja erikseen urheilijoille tai seuroille.
Leirillä tarvitset judogin, sisä- ja ulkoliikuntavarusteet, harjoituspäiväkirjan, muistiinpanovälineet, sivistävää lukemista sekä henkilökohtaiset tavarat, tavarat luokkamajoitukseen kuten makuupussi, makuualusta tmv.

Näytä tämä kutsu myös valmentajallesi ja vanhemmillesi! Tiedossa tälläkin kertaa valmentajapäivä sunnuntaina. Valmentajapäivä alkaa luennolla klo 9-10, ja jatkuu judoharjoitukseen osallistumisella klo 10-12. Tästä tulee erillinen kutsu

Ilmoittautuminen:
 Ilmoita osallistumisestasi leirille alla olevalla lomakkeella viimeistään torstaina 17.10.

Tällä lomakkeella Kadettien valmennusleireille kutsun saaneet nuoret ilmoittautuvat Suomen Judoliiton järjestämälle alle 18 -vuotiaiden nuorten valmennusleirille.

Ilmoittauminen on tehtävä leirikutsussa mainittuun eräpäivään mennessä ja lomake on täytettävä huolellisesti.

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli leirille osallistuminen peruuntuu jostain valitettavasta syystä, on siitä ilmoitettava välittömästi valmentajalle sekä kyseisen urheiluopiston vastaanottoon. Tutustu Judoliiton tapahtumien peruutusehtoihin täältä.

Leirimaksut:

HUOMIO! Pajulahden urheiluopiston leirien kustannukset laskutetaan Judoliiton toimesta. Judoliitto lähettää laskut aina poikkeuksetta suoraan urheilijalle. Laskuihin lisätään 9 euron toimistopalvelumaksu. Leiriä ei voi maksaa paikan päällä eikä Pajulahden urheiluopisto lähetä laskuja erikseen urheilijoille tai seuroille.

Huomio 2! Myös päiväkävijöiden on ilmoittauduttava vastaanotossa Pajulahden urheiluopistolla!

ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT.

Tapahtumakategoria