Alle 18- ja 21-vuotiaiden sekä aikuisten maajoukkueleiri Varalassa 29.3.-1.4.2018

Kaikkien ikäluokkien yhteinen maajoukkueleiri Varalassa 29.3.-1.4.2018.

Aikuiset ja U21-ryhmä

Leiri alkaa torstaina 29.3.2018 klo 15.00 judoharjoituksella. Aikuisten ja alle 21-vuotiaiden leirin ensimmäiset harjoitukset ovat poikkeuksellisesti Nääshallin väestönsuojassa (Näsijärvenkatu 8, 33210 TAMPERE). Varalasta on järjestetty kyyti Nääshallille. Kyytiä tarvitsevat, ilmoittakaa kyytitarve Jaana Jokiselle (jaana.jokinen@judoliitto.fi) ja olkaa ajoissa Varalassa. Ensimmäiset kyydit lähtevät klo 14 aikoihin.

Leirin muut lajiharjoitukset ovat Kalliolan Halli 2:ssa

Leiri päättyy sunnuntaina 1.4.2018 yhteiseen judoharjoitukseen klo 9.00-11.00. Leirillä valmistaudutaan kevään kisoihin ottelunomaisin harjoittein, jossa pääpaino on kovatehoisissa randoreissa.

Leirillä valmentajina toimivat Markus Pekkola, Antti Renko, Jorma Korhonen sekä Valtteri Jokinen.

Ilmoittautuminen linkin kautta 14.3. mennessä:

14.3. jälkeen voi majoitusvarausta tiedustella suoraan Varalasta, mikäli siellä on tilaa. Hintaan lisätään 25 e/hlö.

U18-ryhmä

Leirillä on luokkamajoitus, joten tarvitset mukaan patjan ja makuupussin. Leiri alkaa torstaina 29.3.2018 klo 14.30 judoharjoituksella Varalan Majalan Kamppailusalissa. Leirin muut lajiharjoitukset ovat Kalliolan Halli 2:ssa. Leirin päättävä judoharjoitus on sunnuntaina 1.4.2018 klo 9-11.

Leirillä jatketaan VOK 1-tason valmentajakoulutukseen kuuluvia luentoja. Alle 18-vuotiaiden maajoukkueleiritykseen osallistuvat urheilijat suorittavat 1. tason VOK 1-teemakoulutuksia vastaavat osiot jatkossa leirityksen yhteydessä. Leirille kannattaa ottaa mukaan muiden leirivarusteiden lisäksi judopassi, johon koulutussuoritus merkataan ylös.

Leirillä valmentajina toimivat Otto Favén, Teija Meling ja Sami Salonen.

Leirin hinta 202 euroa. Ilmoittautumiset linkin kautta 14.3. mennessä

Varalan peruutusehdot

Kaikki muutokset ja peruutukset tulee tehdä sähköpostitse suoraan Varalaan (info@varala.fi).

Mikäli ilmoittautuminen peruuntuu, Varala veloittaa 12 vrk ennen tilaisuuden alkua tehdystä peruutuksesta 75 % tilaisuuden kokonaishinnasta. Mikäli peruutus tapahtuu alle 12 vrk ennen tilaisuuden alkua, Varala veloittaa tilaisuuden kokonaishinnan mukaan.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: