Aikuisten ja alle 21-vuotiaiden valmennusleiri, Pajulahti

Syksyn ensimmäinen valmennusleiri järjestetään 18.- 20. lokakuuta Pajulahden urheiluopistolla. Leiri alkaa perjantaina 18. lokakuuta, ja päättyy sunnuntaina 20. lokakuuta lounaaseen. Linkki leirin aikatauluun löytyy sivun alareunasta.

Leirin hinta

Leirin vuorokausihinta on (su-pe) 61€ ja 64€ (pe-su) (sis. aamiainen, lounas, päivällinen ja majoitus). Päivämaksu ilman majoitusta ja aterioita on 18€. Ateriat maksavat erikseen ostettuina seuraavasti: lounas 9,70€, päivällinen 9,70€ . Vuorokausihintaan sisältyy majoitus, harjoittelu ja ruokailut. Erityisjärjestelyistä majoitusten tai ruokailuiden (allergiat, erityisruokavaliot) suhteen ota yhteys suoraan Pajulahden keittiöön (puh. 03 8855 371). Pajulahden urheiluopiston kotisivut löytyvät osoitteesta: www.pajulahti.com. Sieltä löytyy mm. kulkuyhteydet opistolle.

Ilmoittautumiset ( tulo- ja lähtöaika, ruokailu tai leiriltä poisjäämiset )

Leirille ilmoittaudutaan perjantaihin 11.10. mennessä !

Ilmoittautumiset nettilomakkeen kautta ! Lomake löytyy alta.

Leirillä on tarkoitus olla alusta loppuun saakka. Ilmoita kuitenkin, jos et jostain syystä pysty olemaan leirillä alusta loppuun. Ilmoita myös mikäli et tule leirille, loukkaannut tai sairastut viime hetkellä.

Leirin ohjelma/harjoitusaikataulu

Perjantai 18.10: Harjoitukset 14.30-16.00 ja 19.00.20.30.
Lauantai 19.10: 6.00-7.30 ja 10.30-12.00 ja 16.30-18.00.
Sunnuntai 20.10: 6.00-7.30 ja 10.30-12.00.

NÄHDÄÄN PAJIKSESSA!

Ilmoittautuminen leirille on päättynyt 11.10.2013.

Ilmoittaudu leirikutsussa mainittuun eräpäivään mennessä ja täytä lomake huolellisesti.

Ilmoittautuminen on sitova. Mikäli et jostain valitettavasta syystä pääse osallistumaan leirille, ilmoita siitä valmentajalle.

Laskutus:

HUOMIO! Pajulahden urheiluopiston leirien kustannukset laskutetaan Judoliiton toimesta. Judoliitto lähettää laskut aina poikkeuksetta suoraan urheilijalle. Laskuihin lisätään 9 euron toimistopalvelumaksu. Leiriä ei voi maksaa paikan päällä eikä Pajulahden urheiluopisto lähetä laskuja erikseen urheilijoille tai seuroille.

Huomio! Myös päiväkävijöiden on ilmoittauduttava vastaanotossa että Pajulahden urheiluopistolla!

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: