Aikuisten ja alle 21-vuotiaiden leiri Pajulahdessa

Kesäkuun alussa järjestetään aikuisten ja alle 21-vuotiaiden valmennusleiri Liikuntakeskus Pajulahdessa Nastolassa. Leiri alkaa harjoituksella perjantaina 6.6.2014 klo 14:00 ja päättyy sunnuntaina 8.6.2014 lounaaseen. Leiri korvaa aiemmin suunnitellun Akatemioiden yhteisharjoituksen 7.6.2014

Aikuisten ja alle 21-vuotiaiden leiri Pajulahdessa 6.-8.6.2014.

Leirin alustava aikataulu:
Perjantai 6.6.2014
14:00- Judo
19:00- Judo
Lauantai 7.6.2014
07:00- Aamujumppa
10:00- Judo
15:00- Judo
19:00- Palauttava peli tms
Sunnuntai 8.6.2014
07:00- Aamujumppa
10:00- Judo

Valmentajana leirillä Suomen Judoliiton päävalmentaja Pascal Tayot sekä maajoukkuevalmentajat Jaakko Saari ja Teija Meling.

Judoliitto laskuttaa leiristä suoraan urheilijoita jälkikäteen. Leirin hinta on noin 170 euroa/henkilö (sis. aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala ja majoitus sekä toimistopalvelumaksu). Muista mainita erityisjärjestelyistä majoitusten tai ruokailuiden (allergiat, erityisruokavaliot) suhteen ilmoittautumisen yhteydessä.

Leirille ilmoittaudutaan alla olevalla lomakkeella perjantaihin 30.5.2014 mennessä.

Leirillä on tarkoitus olla alusta loppuun saakka. Ilmoita kuitenkin, jos et jostain syystä pysty olemaan leirillä alusta loppuun. Ilmoita myös mikäli et tule leirille, loukkaannut tai sairastut viime hetkellä. Mikäli osallistuminen peruutetaan 7 - 1 vrk ennen kurssin alkua, peritään 50 % leirin hinnasta. Peruutuksesta tulee aina ilmoittaa sekä Pajulahden vastaanottoon että leirin valmentajille. Ilman peruutusta kurssilta poisjääneiltä veloitetaan koko hinta.

Lue peruutusehdot tästä.

Lomaketta ei löytynyt