Aikuisharrastajan VOK 2-tason ohjaajakoulutus, lähijakso 1/4 17.-19.4. | Varala, Tampere

Kamppailulajien yhteinen aikuisharrajan VOK 2 -tason ohjaajakoulutus järjestetään pilottikoulutuksena vuoden 2020 aikana. Lajien yhteiset jaksot ovat Varalan Urheiluopistolla Tampereella.

Lähijaksojen ajankohdat:

• Lähijakso 1. Varalan Urheiluopisto 17.-19.4.2020
  • Lähijakso 2. Varalan Urheiluopisto 22.-24.5.2020
  • Lähijakso 3. Jokaisen lajin erikseen järjestämä lajipäivä - kesä / syksy.
  • Lähijakso 4. Varalan Urheiluopisto 7.11.2020

Kohderyhmä: Kamppailulajien aikuisryhmien ohjaajat tai ohjaajaksi aikovat, jotka ovat suorittaneet 1. tason.

Koulutuksen osallistuja saa tietoa ja taitoa aikuisten harrastajien ryhmien ohjaamiseen. Koulutuksen sisällöt perustuvat Suomalaiseen Valmentaja- ja ohjaajakoulutuksen 2-tason osaamistavoitteisiin sekä aikuisliikunnan laatutekijöihin urheiluseuratoiminnassa: liikkuja keskiössä, monipuolisuus ja yhteisöllisyys.

Osallistujan kurssitehtävänä on mm. suunnitella aikuisten harrasteryhmän kausiohjelma, kurssin markkinointi sekä toteuttaa em. toimia ja ohjata kurssilaisia. Kamppailulajien yhteinen koulutus takaa laajan vertaisryhmän, jonka monipuoliset kokemukset laajentavat osallistujien näkökulmia sisältöihin ja oppimistehtäviin.

Ilmoittautuminen Suomisportissa. Ilmoittautuminen päättyy 12.3.

Koulutuksen hinta on 550 e, kun osallistujan laji on judo, karate, nyrkkeily, taido, taekwondo tai itf-taekwondo. Hinta ilman majoitusta on 510 euroa, sisältäen ruokailut. Osallistuja voi Suomisportissa valita maksuvaihtoehdoksi myös erämaksun tai laskun.

Muiden kamppailulajien ohjaajille koulutuksen hinta on 825 e. Jos olet muun lajin ohjaaja: Ota yhteyttä ennen ilmoittautumista, jotta voidaan sopia lajijakson toteutus lajiliiton kanssa.

Koulutuksen hinta sisältää:

• Opetuksen, ohjauksen, koulutusmateriaalin ja tilakustannukset.
  • Kahdella ensimmäisellä lähijaksolla majoituksen 2 hengen huoneissa. (Ei-majoittuvilla ei ole majoitusta)
  • Ruokailut, lähijaksoilla. Yhden päivän lähijaksolla lounas.
  • Lajijakso, sisältäen lounaan.
  • Ennakkotehtävien ja lopputyön ohjaus, sekä oppimisalusta.

Koulutuksen vastuuhenkilöitä ovat Tiiu Tuomi Taekwondoliitosta ja Katri Lilja Judoliitosta. TIedustelut: Katri Lilja, katri.lilja(a)judoliitto.fi, p. 045 134 9466.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: