3-tason valmentajakoulutus. Lähijakso 4/4, Varala

Kamppailulajien yhteinen 3.tason valmentajakoulutus järjestetään syksyllä 2017. Ensimmäistä kertaa koulutus yhdistetään Valmentajan ammattitutkinnon (VAT) kanssa. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että 3. tason koulutuksen aloittava voi halutessaan jatkaa suoraan vuoden kestävään VAT-tutkintoon. Molemmat koulutukset järjestetään Varalan Urheiluopistolla.

Sisältö: 3. tason valmentajakoulutuksessa pureudutaan laajasti valmennuksen eri osa-alueisiin. Käsiteltäviä aiheita ovat mm. fyysinen valmennus, harjoittelun ohjelmointi, testaus, valmennuksen filosofia ja pedagogiikka, psyykkinen valmennus, terveyden edistäminen ja ravitsemus, lajianalyysi sekä teknis-taktinen valmennus.

Kohderyhmä:  Vaatimuksena koulutukseen osallistumiseen on suoritetut 2. tason valmentajaopinnot tai vastaavat tiedot. Lisäksi osallistujalla on oltava henkilökohtainen valmennettava/valmennettavia.

Aika:

• lähijakso 1: 18.-20.8.2017
  • lähijakso 2: 29.9.-1.10.2017
  • lähijakso 3: 17.-19.11.2017
  • lähijakso 4: 15.-17.12.2017

Lisäksi kaksi lajijaksoa, joiden toteutuksesta vastaavat lajit omien kalentereidensa puitteissa. Judossa kaikille osallistujille yhteisenä lajijaksona toimii Judoliiton järjestämä tekniikkaleiri, jonka lisäksi osallistujat tekevät esim. raportin kisapäivästä, tai toimivat valmentajana leirillä.

Paikka: Varalan Urheiluopisto, Varalankatu 36, Tampere.

Hinta: 990€. Hinnat sisältävät neljä viikonlopun lähijaksoa Varalan Urheiluopistolla täyshoidolla kahden hengen huoneissa. Lisäksi lajit vastaavat itse kahden lajijakson järjestämisestä lajin omien aikataulujen mukaan.

Ilmoittautuminen: 25.1.-30.4.2017 osoitteessa https://rekisteri.sportti.fi/tapu/pub/judo/event.php?id=5794

Mukaan mahtuu 30 ensiksi ilmoittautunutta.

Haku Valmentajan ammattitutkintoon tapahtuu Varalan Urheiluopiston nettisivuilla. Lisätietoa, tutkintohinnat ja ilmoittautumisohjeet:  http://varala.fi/valmentajan-ammattitutkinto/

Ennen ilmoittautumista tutustu Judoliiton tapahtumien peruutussääntöihin osoitteessa http://www.judoliitto.fi/judoliitto/hinnasto/
Huom. ilmoittautumista varten tarviset Sportti-ID:n. Mikäli sinulla ei ole Sporttirekisteriin lisätty sähköpostiosoitetta, ilmoittatuminen voi keskeytyä. Pyydä seurasi seurakäyttäjää lisämään sähköpostiosoitteesi Sporttirekisteriin ja tee ilmoittautuminen uudestaan. Muissa ongelmatapauksissa ota yhteyttä liiton toimistoon: toimisto@judoliitto.fi tai 050 3847030.

Tapahtumakategoria