12-15-vuotiaiden Summer Camp Pajulahdessa

Kesän alkajaisiksi järjestetään lapsille ja nuorille valtakunnallinen Summer Camp -judoleiri Pajulahdessa 7.-9.6.2019.

Suuren suosion saanut Winter Camp 2018 saa jatkoa kesäleirin merkeissä Pajulahdessa.

Leiri on suunnattu 12-15-vuotiaille lapsille ja nuorille (vähintään 4. kyu). Ohjelmassa on lajiharjoittelun ohella mm. vierailu kiipeilypuistossa leirin päätteeksi. Leirin vetäjinä toimivat Manne Isoranta, Jami Hukkanen, Tuomas Narva, Ruslan Pinhasov ja Mari Keränen sekä apuvalmentajia.

Leiri alkaa perjantaina 7.6. ilmoittautumisella klo 16.00 alkaen Liikuntahallissa. Ensimmäiset harjoitukset ovat klo 17.00-19.00. Huom. leirin kaikki lajiharjoitukset ovat Liikuntahallissa, joka sijaitsee Litmasen kentän takana. Leiri päättyy sunnuntaina 9.6. Pajulahden Seikkailupuistoon noin klo 17.00.

HINNAT

Leirin hinta on vain 93,35 € Judoliiton tukiessa tänä vuonna Summer kuin Winter Campilla majoittuvan leiriläisen leirimaksua (huom. max 65 majoittuvaa leiriläistä). Leirihintaan sisältyy valmennus, luokkamajoitus (omat makuupussit ja -alustat), täysihoito, lauantain iltapala ja vierailu Suomen suurimmassa seikkailupuistossa Pajulahdessa.

PÄIVÄLEIRILÄISET 70 €
sisältää valmennuksen ja tilamaksut pe-su. Ei majoitusta eikä aterioita. Myös päiväleiriläisten tulee ilmoittautua etukäteen!

Huom. Seuran ei tarvitse laittaa leirille mukaan huoltajaa vaan leirin valmentajat huolehtivat leiriläisistä leirin ajan.

Leiri-ilmoittautuminen Pajulahden sivujen kautta täältä 23.5. mennessä.

Ilmoittauduthan ajoissa, sillä paikkoja 65 nopeimmalle!

Lisätiedot: Manne Isoranta / 12-15 v. toiminnan koordinoija OTO / manneisoranta@gmail.com

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: