1. tason valmentajakoulutus kamppailulajien naisille osa 1: 30.10.-1.11.2020 | Varala

Lähde kehittymään valmentajaksi yhdessä muiden kamppailulajien naisharrastajien ja -kilpailijoiden kanssa!

Judo, karate, muaythai, miekkailu ja 5-ottelu, nyrkkeily ja taido yhdessä Suomen Valmentajien johtaman Valmentaa kuin nainen -hankkeen kanssa järjestävät 1. tason koulutuksen.

Koulutus koostuu kahdesta pe-su viikonloppujaksosta, jotka pidetään 30.10.-1.11. Varalassa ja 20.-22.11. Pajulahdessa.

Koulutus vastaa judossa tason 1 valmentajakoulutukseen sisältyvät VOK 1 -tason teemakoulutukset sekä Oppimisen ja opettamisen perusteet -koulutuksen.

Tavoitteena on, että koulutuksen jälkeen valmentaja osaa ohjata yksittäisiä harjoituksia tavoitteellisesti harjoitteleville urheilijoille tai siihen pyrkiville. VOK 1 -kokonaisuuden suorittamisen jälkeen on valmiudet jatkaa kouluttautumista 2. tasolle.

Koulutukseen toivotaan osallistuvan lajien naisharrastajia ja -kilpailijoita, jotka ovat kiinnostuneita tulevaisuudessa valmentamaan kilpaurheilijoita tai kilpaurheiluun tähtääviä urheilijoita. Koulutus on tarkoitettu henkilöille, joilla on jonkin verran lajiosaamista ja se sopii myös nykyisille aktiiviurheilijoille. Koulutuksessa käydään läpi valmennuksen eri osa-alueita suomalaisen valmennusosaamisen mallin mukaisesti.

Kahden viikonlopun koulutuksen kokonaishinta on 200 €, sisältäen majoituksen ja ruokailut lähijaksoilla.

Lähetä hakemuksesi viimeistään 30.9. Mikäli koulutus tulee täyteen, voidaan osallistujien määrä lajia kohden rajata viiteen.

Koulutuksen judo-osuuden kouluttajana toimiii Sanna Pyykönen.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen Suomen Valmentajien sivuilla.

Judoliiton koulutusjärjestelmä

Suorittaaksesi Judoliiton koulutusjärjestelmässä koko tason 1, sinun tulee yllä olevan koulutuksen lisäksi suorittaa Judon perusteet ja ohjata / valmentaa seurassa 50 tuntia.

Judoliiton koulutusjärjestelmä

Tasotodistushakemus