Vakuutusturva

Jokainen Judoliiton jäsenseuran jäsen on vakuutettu Pohjolan tapaturmavakuutuksella, kun jäsen on oman seuransa jäsenrekisterin hoitajan toimesta merkitty Sporttirekisteriin.

Vakuutus kattaa harjoituksissa, kilpailuissa, leireillä ja matkalla niihin ja niistä tapahtuvat tapaturmat. Jäsenvakuutuksen tuoteseloste alla pdf-liitiedostona.

Kun olet saanut Judoliiton Judo Free Card jäsenkortin, jäsenyytesi on asianmukaisesti rekisteröity ja vakuutuksesi on voimassa.

Vakuutuksen voimassaoloaika mainitaan kortissa.

Jos olet maksanut jäsenmaksusi seuraasi, mutta et ole saanut Judo Free Cardia, jäsenyytesi ei ole jostain syystä rekisteröity Sporttirekisteriin. Tällöin ota yhteyttä seurasi jäsenrekisterin hoitajaan.

Judo Free Card postituksia tehdään lokakuussa ja helmikuussa kerran viikossa, sen jälkeen kahdesti kuussa ja kesällä noin kerran kuukaudessa.

Jäsenvakuutuksen tuoteseloste liitetiedostona sivun alalaidassa.

Judon lisäturvavakuutus kaudella 2016-2017

Judoliiton lisäturvavakuutus on vapaaehtoinen lisävakuutus liiton jäsenmaksun maksaneille jäsenille. Lisäturvavakuutus korottaa jäsenen vakuutusturvaa hoitokulujen osalta 10 000 €:lla.
Jäsenvakuutus on ensisijainen vahingon sattuessa hoitokulujen osalta 5 000 € saakka, jonka jälkeen hoitokulut korvataan lisäturvavakuutuksesta.
Lisäturvasta tarkemmin alla olevassa liitteessä.
2009 tai aiemmin syntyneille vakuutus maksaa 40 € ja 2010 tai myöhemmin syntyneille 10 €.
TÄSTÄ LINKISTÄ lisäturvavakuutuksen ostoon.

Pohjolan Tuplaturva

Pohjolan Tuplaturva korvaa liiton, alueiden ja jäsenseurojen toimeksiannosta vapaaehtoistyötä tekeville alle 75–vuotiaille sattuvia tapaturmia. (Esim. kilpailujen ja tapahtumien järjestäminen, valmennus, koulutus, varainhankinta, luottamusmiestyö, toimistotyö). Myös matkalla työhön ja matkalla työstä sattuneet tapaturmat kuuluvat vakuutukseen.

Toiminnan vastuuvakuutus korvaa vakuutetun (=liiton tai seuran) kolmannelle osapuolelle aiheuttaman henkilö- ja esinevahingon, josta vakuutettu on voimassa olevan oikeuden mukaan korvausvastuussa. Vahingon voi aiheuttaa vakuutetun työsuhteinen työntekijä tai vapaaehtoistyöntekijä, joka työskentelee vakuutetun toimeksiannosta. Vakuutus kattaa myös järjestäjän vastuun silloin, kun vakuutettu on pääsymaksullisen tai -maksuttoman tilaisuuden, harjoituksen tai leirin järjestäjänä.

Tuplaturvan tuoteseloste alla pdf-liitetiedostona.

Ladattavat tiedostot: