PJ-Blogi: Uusi vuosi ja uusia ajatuksia

Alkanut vuosi on lähtenyt käyntiin suunnitelmien mukaisesti; hallitus järjestäytyi, kokousmateriaaleja alettiin julkaisemaan, uudistushankkeet lähtivät käyntiin, työryhmiä on perustettu ja eri valiokuntiin ilmoittautui kiitettävästi ihmisiä ympäri Suomen. Kiitos kaikille mukaan lähteneille! Kiitos myös edelliselle hallitukselle ja puheenjohtaja Tankille, joiden ansiosta uuden hallituksen työ lähti jouhevasti käyntiin.

Mietin jatkanko PJ-blogin kirjoittamista ja päädyin siihen, että kirjoitan nyt tämän yhden lyhyen ja katsotaan missä rytmissä näitä tulee jatkossa, jos on tullakseen. Koska blogi toimii vain yhteen suuntaan, ajattelin kokeilla vuorovaikutteista PJ-Teams-tapaamista, joka on avoin kaikille halukkaille. Judon piirissä liikkuu kaikenlaisia kysymyksiä ja huhuja, joihin olen valmis vastaamaan ja keskustelemaan livenä. Katsotaan ensimmäisen tapaamisen jälkeen toimiiko tämä ja onko tällaiselle tarvetta vai ei.

Joten mikä tahansa judoon liittyvä asia askarruttaa, niin tervetuloa keskustelemaan ja kyselemään. Ensimmäinen PJ-tapaaminen pidetään tiistaina 9.2.2021 klo 18-20. Tapaamiseen pääset osallistumaan TÄMÄN LINKIN KAUTTA.

Esa Niemi

Uutiskategoriat