Henkilöstö

Tuula Falenius

tuula.falenius@judoliitto.fi

050-3847030

Taloushallintoa vuodesta 1982. Kokemusta urheilujärjestötoiminnasta Judoliiton lisäksi kahdesta muusta lajiliitosta. Intohimoinen penkkiurheilija.

Päävalmentaja

Jaakko Saari

jaakko.saari@judoliitto.fi

0505738666

Nuorten olympiavalmentaja

Markus Pekkola

markus.pekkola@judoliitto.fi

040-520 5486

Judoa vuodesta 1986. Maajoukkuetasolla edustanut Suomea kaikkien ikäluokkien arvokilpailuissa . Hämeenlinnan Judoseuran kasvatti. Vuodesta 2006 alkaen Pääkaupunkiseudun urheiluakatemian ja Mäkelänrinteen urheilulukion lajivalmentajana sekä alle 21-vuotiaiden vastuuvalmentajana. Suorittaa parhaillaan urheilu- ja judovalmennuksen Kandin tutkintoa Englannissa Cambridgessa (Anglia Ruskin University).

Nuorten olympiavalmentaja, U18

Otto Favén

otto.faven@judoliitto.fi

050-4611148

Judo vuodesta 1987. Kilpailijana 9 miesten SM-mitalia. Perustajajäsenenä ja valmentajana Nokian Judossa vuodesta 2002 ja Tampereen Judon kasvatti. Toimii Päijät-Hämeen Akatemiavalmentajana ja U18 vastuuvalmentajana. Otto on suorittanut valmentajan ammattitutkinnon Varalan urheiluopistolla.

Päijät-Hämeen akatemiavalmentaja

Jaana Sundberg

jaana.sundberg@judoliitto.fi

0503314640

Saanut judo-oppinsa Riihimäen Judoseuran salilta. Kolunnut tatameita aluemestaruuskisoista olympiatatameja myöten. Toimii puolipäiväisesti Päijät-Hämeen urheiluakatemian judovalmentajana sekä U18-ikäluokan oto-valmentajana. Akatemiavalmennuksen ohessa suorittaa Jyväskylän yliopistossa valmennus- ja testausopin maisteriopintoja.

Tampereen akatemiavalmentaja (osa-aikainen)

Tapio Mäntymäki

tapio.mantymaki@judoliitto.fi

040-5137166

Judoa vuodesta 1973. Kilpailu-ura: Kylä,- ja joukkuekisoja vaihtelevalla menestyksellä. Edustus Tampereen Judo, seuran historian alusta asti. Edelliset seurat Tampereen Judoseura ja Fusegi. Henkilökohtaisena valmentajana Nina ja Petteri Luukkainen 2000 - 2009. Antti Virta, Samuli Viitanen 2009 - Sammon lukion ja Tampereen Akatemia valmentajana 2010-2014 syksyyn. Valmentaja koulutus: 1. 2. ja 3.taso 1980-2005. Ammattivalmentaja tutkinto 2008-09.

Koulutuspäällikkö

Petteri Luukkainen

petteri.luukkainen@judoliitto.fi

0407392231

Judoa vuodesta 1992. Ala- ja yläkouluikä kasvattajaseura Kiteen Kipponissa, Sammon urheilulukioon 1998 siirtymisestä lähtien Tampereen Judossa. Judollisina saavutuksina 8 miesten SM-mitalia eri väreissä, jokunen palkintosija Suomen rajojen ulkopuoleltakin sekä tärkeimpänä tatamilta löytynyt erinomainen vaimo. Koulutustaustana KM (aikuiskasvatus) ja KTM (yrityksen johtaminen). Toimii lisäksi myös Tampereen Urheiluakatemian koordinaattorina.

Projektipäällikkö kamppailulajien yhteistyö (toimivapaalla 1.2.-31.12.2016)

Pekka Lehdes

040-5868089

Toimivapaalla 31.12.2017 asti Olympiakomitean palveluksessa vastaamassa kamppaillajien yhteistyön kehityshankkeesta. Judoasioissa ota yhteys yllä mainittuihin Judoliiton toimihenkilöihin.