Marko Laaksonen

marko.laaksonen@judoliitto.fi

0405684986

Judoa vuodesta 1980. Judoseura on viimeiset parikymmentä vuotta ollut Kirkkonummen Judoseura, sitä ennen Chikara. Tehnyt judossa kaikkea mahdollista erityisesti paljain jaloin, mutta myös sukat ja kengät jalassa. Viimeisen vuosikymmenen aikana päärooli on ollut oman Tankki-teamin valmentaminen. Mukana myös seurarajoista riippumattomassa West teamissa. Judoliiton puheenjohtaja vuodesta 2016. Vyöarvo 4.dan.

Varapuheenjohtaja koulutusvaliokunta

Henry Lipponen

henrylipponen@suomi24.fi

040 5440992

Judoa vuodesta 1978. 5 henkilökohtaista miesten SM- mitalia. Judoliiton nuorten valmentajana 1992 - 2006. Ollut henkilökohtaisia valmennettavia, joilla useita SM, kansainvälisten kilpailujen ja nuorten EM-mitaleita. Judoliiton muksujudokouluttaja vuodesta 2006. Puolustusvoimien Urheilukoulun valmentaja 1995 - 2002. Puolustusvoimien kamppailuryhmän lajikapteeni 2014 alkaen. Judoliiton hallituksessa 2006 alkaen varapuheenjohtajana, harrastevaliokunnan puheenjohtajana sekä valmennusvaliokunnan jäsenä. Judolehden päätoimittaja alkaen 2013. Vantaan Jukaran kasvatti. Toiminut 2000-luvun alussa seuran puheenjohtajana sekä valmentanut vuodesta 2005 Lahden Judoseuran nuorten kilpailuryhmää. Kolmen murrosikäisen nuoren isä. Vyöarvo 5 dan. Liikuntatieteen maisteri (LitM), Kasvatustieteen maisteri (KM) ja liikunnanohjaaja (AMK).

Varapuheenjohtaja valmennusvaliokunta

Annikka Mutanen

annikka.mutanen@gmail.com

050 339 6571

Harjoitellut judoa tauotta vuodesta 1984. Edusti Suomea Barcelonan olympialaissa 1992. Voittanut EM-pronssia 1992 ja viisi Suomen mestaruutta. Ohjaa harjoituksia Helsingin yliopiston judoseurassa FinnDaissa ja toimii kahden nuoren naisen henkilökohtaisena valmentajana. Tiede-lehden toimituspäällikkö.

Varapuheenjohtaja hallintovaliokunta

Sanna Pyykönen

sanna.pyykonen@gmail.com

0407054221

Hallituksen jäsen kilpailu- ja sääntövaliokunta & tuomarikomissio

Maija Sohlman

maija.e.sohlman@gmail.com

0503081049

Harrastanut judoa vuodesta 1997. Kilpaillut juniorivuodet kansallisella ja kansainvälisellä tasolla saavuttaen esimerkiksi A-nuorten suomenmestaruuden. Osallistunut harrastejudon kehittämiseen ja ollut mukana mm. Judoliiton Judoa kouluihin-projektissa. Suorittanut tuomarikurssin vuonna 2007 ja tuomaroinut siitä asti kotimaisissa ja kansainvälisissä junnukilpailuissa. Toimii tällä hetkellä tuomarina, seuran puheenjohtajana sekä harjoitusten vetäjänä Hervannan Heberekessä. Vyöarvo 2 dan.

Hallituksen jäsen viestintä- ja markkinointityöryhmä

Maija Vattulainen

maija.vattulainen@icloud.com

040 554 1067

Aloittanut judon 1983, aktiivinen kilpailija ja leireillä kävijä vuoteen 1987. Satunnaisen harrastelun ja judoperheen äitinä toimimisen jälkeen palasi tatamille 2007 kuntojudokaksi, peruskurssiohjaajaksi ja eri ryhmien varavetäjäksi. Viimeisin kilpailu ICE POWER CUP 2009. Tuomarina 2010-2013. Kamizan puheenjohtaja vuodesta 2009. Vyöarvo 2kyu. Yrittäjä ja työterveyspsykologi, Videre Oy.

Hallituksen jäsen valmennusvaliokunta

Valtteri Jokinen

jokinen.valtteri@gmail.com

044 973 8181

Tatamilla vuodesta 1991 alkaen. Opit ammennettu Rixun judoseuran dojolta ja täydennystä haettu maailmalta. Useita suomenmestaruuksia ja kansainvälisten kilpailujen mitaleja. Edusti Suomea Lontoon olympialaisissa 2012. Dan-kollegion hallituksen jäsen vuodesta 2014 alkaen. Koulutukselta liiketalouden tradenomi ja leipätyö kiinteistöliiketoiminnan saralla.

Hallituksen jäsen koulutustyöryhmä

Juha-Matti Salmela

juhki.salmela@gmail.com

0504653422

Hallituksen jäsen

Timo Metsola

timo.metsola@vuokraturva.fi

Helsinkiläinen yrittäjä, joka aloitti judon 1986 Hämeenlinnan Judoseurassa. Kilpailukokemusta seitsemän vuoden ajalta Suomesta ja ulkomailta, alkaen B-nuorten SM-kullasta vuonna 1990 ja päättyen parhaaksi saavutukseksi jääneeseen miesten PM-pronssiin vuonna 1996. On hävinnyt matseja paljon pidemmälläkin, eli liikuntahalleja on kyllä nähty ympäri maailmaa. Kilpailuvuosina veti lisäksi paljon juniori- ja aikuisryhmiä. Viimeisen 20 vuoden aikana harrastanut judoa vain kevyesti kuntourheiluna. Vyöarvo 1. dan.

Hallituksen jäsen talousseurantatyöryhmä

Tea Laakkonen